Reklamační řád

Reklamační řád e-shopu Snusit.cz

1. Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu Snusit.cz, provozovaného společností Snusit s.r.o., se sídlem Malířský koutek 815/5, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem, IČ: 06556370.

  2. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek. Vztahuje se na zboží zakoupené kupujícím – spotřebitelem i podnikatelem.

2. Odpovědnost prodávajícího

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží je při převzetí bez vad.

  2. Prodávající zejména odpovídá, že v době převzetí zboží:

    • má zboží vlastnosti, které byly sjednány nebo které kupující očekává s ohledem na popis,

    • hodí se k účelu, pro který se věc obvykle používá,

    • odpovídá jakostí či provedením vzorku nebo předloze, která byla kupujícímu poskytnuta,

    • je v odpovídajícím množství, míře či hmotnosti.

3. Zboží nepodléhající reklamaci z hygienických důvodů

  1. Z hygienických a zdravotních důvodů není možné vrátit ani reklamovat zboží, které bylo po dodání rozbaleno a u něhož to brání hygienické zásady (např. nikotinové sáčky, e-liquidy, cartridge, e-cigarety při porušení originálního obalu apod.), pokud se nejedná o vadu výrobní.

  2. Reklamaci lze uplatnit pouze v případě, že zboží má vadu, která není způsobena jeho nesprávným použitím, skladováním nebo běžným opotřebením.

4. Záruční doba

  1. Záruční doba činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  2. U spotřebního materiálu (např. nikotinové sáčky, cartridge, e-liquidy) odpovídá záruční doba datu minimální trvanlivosti uvedenému na obalu.

  3. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

5. Uplatnění reklamace

  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

  2. Reklamace se uplatňuje u prodávajícího na e-mailu info@snusit.sk nebo poštou na adresu: Malířský koutek 815/5, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem.

  3. Kupující při uplatnění reklamace uvede:

    • své kontaktní údaje,

    • číslo objednávky nebo faktury,

    • popis závady a způsob, jakým se projevuje,

    • preferovaný způsob vyřízení reklamace.

6. Vyřízení reklamace

  1. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

  2. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

  3. Kupující má právo na:

    • odstranění vady dodáním nového výrobku bez vady nebo výměnou vadné části,

    • přiměřenou slevu z kupní ceny,

    • odstoupení od smlouvy v případě podstatného porušení smlouvy.

7. Náklady reklamace

  1. Náklady spojené s oprávněnou reklamací hradí prodávající.

  2. V případě neoprávněné reklamace nese náklady kupující.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád je platný a účinný od [datum].

  2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. Aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách www.snusit.sk.

Používáme ověření věku Adulto