Reklamační řád
Reklamační řád e-shopu Snusit.cz
1. Úvodní ustanovení
-
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu Snusit.cz, provozovaného společností Snusit s.r.o., se sídlem Malířský koutek 815/5, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem, IČ: 06556370.
-
Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek. Vztahuje se na zboží zakoupené kupujícím – spotřebitelem i podnikatelem.
2. Odpovědnost prodávajícího
-
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží je při převzetí bez vad.
-
Prodávající zejména odpovídá, že v době převzetí zboží:
-
má zboží vlastnosti, které byly sjednány nebo které kupující očekává s ohledem na popis,
-
hodí se k účelu, pro který se věc obvykle používá,
-
odpovídá jakostí či provedením vzorku nebo předloze, která byla kupujícímu poskytnuta,
-
je v odpovídajícím množství, míře či hmotnosti.
-
3. Zboží nepodléhající reklamaci z hygienických důvodů
-
Z hygienických a zdravotních důvodů není možné vrátit ani reklamovat zboží, které bylo po dodání rozbaleno a u něhož to brání hygienické zásady (např. nikotinové sáčky, e-liquidy, cartridge, e-cigarety při porušení originálního obalu apod.), pokud se nejedná o vadu výrobní.
-
Reklamaci lze uplatnit pouze v případě, že zboží má vadu, která není způsobena jeho nesprávným použitím, skladováním nebo běžným opotřebením.
4. Záruční doba
-
Záruční doba činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
-
U spotřebního materiálu (např. nikotinové sáčky, cartridge, e-liquidy) odpovídá záruční doba datu minimální trvanlivosti uvedenému na obalu.
-
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
5. Uplatnění reklamace
-
Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
-
Reklamace se uplatňuje u prodávajícího na e-mailu info@snusit.sk nebo poštou na adresu: Malířský koutek 815/5, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem.
-
Kupující při uplatnění reklamace uvede:
-
své kontaktní údaje,
-
číslo objednávky nebo faktury,
-
popis závady a způsob, jakým se projevuje,
-
preferovaný způsob vyřízení reklamace.
-
6. Vyřízení reklamace
-
Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
-
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
-
Kupující má právo na:
-
odstranění vady dodáním nového výrobku bez vady nebo výměnou vadné části,
-
přiměřenou slevu z kupní ceny,
-
odstoupení od smlouvy v případě podstatného porušení smlouvy.
-
7. Náklady reklamace
-
Náklady spojené s oprávněnou reklamací hradí prodávající.
-
V případě neoprávněné reklamace nese náklady kupující.
8. Závěrečná ustanovení
-
Tento reklamační řád je platný a účinný od [datum].
-
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. Aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách www.snusit.sk.
_(1).png)